tisdag 21 augusti 2012

Min bokhylla

Nu tänker jag ge er en liten tur i min bokhylla, jag har förstås en hel del böcker i min syrras bokhylla, men nu kör jag bara böckerna som finns i mitt rum...
Jag kör vänster till höger, uppifrån och ned...
FÖRSTA HYLLAN
Eragon av Christopher Paolini
Den Äldste av Christopher Paolini
Brisingr av Christopher Paolini
Arvtagaren av Christopher Paolini
Guldkonpassen av Philip Pullman
Den skarpa eggen av Philip Pullman
Bärnstenskikaren av Philip Pullman
Rubinen i dimman av Philip Pullman
Skuggan från norr av Philip Pullman
Ginnys rike av Philip Pullman
Vargbröder av Michelle Paver
Havets fångar av Michelle Paver
Demonernas port av Michelle Paver
Jagad av klanerna av Michelle Paver
Ondskans shaman av Michelle Paver
Vålnadernas berg av Michelle Paver
The magical nephew av C.S Lewis
Min morbror trollkarlen av C.S Lewis
Häxan och lejonet av C.S Lewis
Hästen och hans pojke av C.S Lewis
Caspian prins av Narnia av C.S Lewis
Kung Caspian och skeppet Gryningen av C.S Lewis
Silvertronen av C.S Lewis
Den sista striden av C.S Lewis
Perliandra av C.S Lewis
Lilla himlafågel av Joyce Carol Oates
Älskade syster av Joyce Carol Oates
Anne på Grönkulla av L.M Montgomery
Vår gemensamme vän 1 av Charles Dickens
Vår gemensamme vän 2 av Charles Dickens
Vår gemensamme vän 3 av Charles Dickens
Vår gemensamme vän 4 av Charles Dickens



   




Nästa hylla kommer snart...:)











2 kommentarer:

  1. Det var måånga böcker!

    SvaraRadera
  2. Eme, det där var bara en hylla, jag har 7 stycken kvar...

    SvaraRadera