söndag 10 november 2013

Doctor who!

Äntligen så har man fått en ordentlig trailer till The Day of the Doctor (Doctor who´s 50 års special), wonderful! Nu har man i alla fall något att se fram emot... Det här är näst sista gången som Matt Smith spelar The Doctor (han har fortfarande julspecialen kar), Jenna Coleman är fortfarande kvar som Clara (jag är ganska säker på att hon ska vara med i nästa säsong också) och David Tennant och Billie Piper återvänder som The 10:th Doctor och Rose Tyler, gud vad jag har saknat dem! Synd att de bara ska vara med i specialen... Och John Hurt ska vara med som en hittills okänd version av The Doctor, han är en väldigt bra skådespelare så det är nog inget att oroa sig för...

Gud ad jag längtar (=



2 kommentarer:

  1. Vera! Är du inte stolt över mig nu? Jag har sett en del av ett avsnitt Doctor Who!!!
    Vi ska se det på engelskan!
    :)

    SvaraRadera