söndag 3 november 2013

Uttråkad på en lördagskväll...

Igår kväll så var jag otroligt uttråkad, så gissa vad jag gjorde? Jag satte mig ned och läste hela Hamlet under loppet av en eftermiddag, på engelska! Nu är jag såklart mycket stolt över mig själv...(vilket är lite skumt, då den inte är SÅ lång i skriven form, det är ju bara dialoger då den är skriven som en pjäs. Men ändå, att läsa en text från 1600-talet på engelska är ändå något av en bedrift...) Det kanske kommer en recension av den här om en dag eller så, men eftersom jag precis recenserade pjäsen så är det kanske lite överdrivet. Dessutom så har jag minst 10 böcker som jag inte orkat recensera ännu... Så, jag försöker att återkomma med något om några dagar (fast skolan börjar ju imorgon så det kan ta ett litet tag, måste komma över chocken först).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar