onsdag 1 januari 2014

GOTT NYTT ÅR!

Hallå allesammans, jag hoppas att ni haft ett trevligt 2013 för nu är det slut!

Vi har fortfarande ingen snö i vanligtvis kalla Stockholm, men den kommer väl när den känner för det. Jag har en del recensioner som jag behöver skriva (många fler än vad jag kommer att orka), så jag ska försöka hinna med de viktigaste innan det alltför korta jullovet tar slut...
    
        Jag är inte så mycket för nyårslöften (jag håller dem aldrig), men det enda som jag bestämt mig för är att jag ska läsa en bok som jag är helt säker på att jag kommer ogilla. För anledningen till att alla mina recensioner är mer eller mindre helt positiva är det enkla lilla faktum att jag aldrig läser böcker som jag inte är helt säker på att jag ska gilla. Och om jag råkar på någon som jag tycker är tråkig, tja, då läser jag inte ut den. Det finns vissa undantag, om boken t.ex. är väldigt lättläst, men jag orkar aldrig recensera dem...

Men, never mind that. Jag hoppas att ni alla får ett bra 2014 och jag lovar att jag ska försöka skriva minst två recensioner innan lovet är slut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar