tisdag 1 januari 2013

Gott Nytt År!!!

Gott Nytt År världen...
       Okej, nu är det slut på 2012, 2013 kan börja...
Nå, vad gjorde jag igår för att fira att det var sista dagen på året? Tja, inte mycket, ärligt talat. Jag gick på en promenad, läste färdigt "The princess bride", och så såg jag på min den bästa filmen som finns, "North and South"... Och jag blev på så gott humör av den att jag ska börja läsa boken (igen) så fort jag har skrivit klart det här inlägget...

 
Nu när December är slut så ska den få en liten månadssammanfattning...
  • Jellicoe road av Melina Marchetta
  • En sån där vidrig bok där mamman dör av Sonya Sones
  • Lilla himlafågel av Joyce Carol Oates
  • Vindens namn del 2 av Patrick Rothfuss
  • Rubinröd av Kerstin Gier
  • När döden kom till Pemberley av P.D. James
  • Resten får du ta reda på själv av Lauren Oliver
  • Pandermonium av Lauren Oliver
  • Geim av Anders de la Motte
  • Döden löser alla problem av Reginald Hill
  • Dolken från Tunis av Agatha Christie
  • The princess bride av William Goldman
 
Lästa böcker: 12
Lästa böcker på engelska: 2
Recenserade böcker: 6
Omlästa böcker: 6
 
Okej, det var inte lysande, men det kunde varit värre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar