söndag 17 februari 2013

Hjälp, någon!

Nu är det så att jag är väldigt deprimerad för tillfället, jag har lite problem med läsningen! Det är inte så att jag saknar böcker att läsa, det finns en hel hög som jag verkligen vill ta mig igenom, men det finns ett problem. Jag håller på att läsa Nightshade, och det går (milt sagt) trögt, men av principskäl så måste jag läsa klart den innan jag börjar med något nytt. Jag kan ju förstås läsa två böcker samtidigt, men jag har lovat min syrra att jag ska läsa City of Ashes nu, och jag känner inte direkt för att läsa den häller, det är ett dödläge! jag har typ bara paranormal-böcker att välja mellan, och jag är inte så förtjust i paranormal-böcker! Jag funderar på att läsa tre böcker samtidigt, men det är så förvirrande!
     Tänkte bara säga det, för det lär inte bli några recensioner på ett tag, alla böcker jag läser just nu går det ganska trögt med...

2 kommentarer:

  1. Svar: Jag med! :D Så fort jag läser ett bra citat blir jag sugen på att läsa boken det kommer ifrån... :)

    SvaraRadera