fredag 2 november 2012

En liten utmaning...

Den här saken har de flesta gjort, dessutom har jag fruktansvärt tråkigt, så varför inte?

Så här gör du:
Gå till din bokhylla. Till den översta hyllan, längst till höger. Räkna till den 34:e bok. Om hyllan tar slut så fortsätt till hyllan under. Ta ut boken, fyll i formuläret här under:

Titel:
Svindlande höjder

Författare:
Emily Brontë

Bläddra till sidan 68 och skriv första meningen på rad 13:
Jag är säker på att ni har tänkt betydligt mer än tjänare i allmänhet.

Sista ordet på s. 97:
själv

En sak som finns på framsidan:
Ett hus.

Tredje meningen i boken:
Jag tror inte att jag i hela England skulle kunna hitta ett ställe som är så absolut fjärran från liv och rörelse.

Det första ordet du såg på sidan 33:
Kom

Vad tycker du om den här boken?:
Den är väldigt bra men lite för dyster för min smak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar