- Shadowrise av Tad Williams (recension kommer snart)
- Hämnden av reginald Hill
- Älskade syster av Joyce Carol Oates
- Det ihåliga trädet av Janet Lunn
- Tystnad, tagning av Michelle Magorian
- Stolthet och fördom av Jane Austen
- Reckless-levande skuggor av Cornelia Funke
Antal lästa böcker på engelska: 1
Antal omlästa böcker: 4
Bästa bok: Shadowrise eller Reckless
Okej, jag läste inge vidare mycket den här månaden, men det kunde varit värre. Dessutom är det inte några direkt korta böcker jag läst...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar