onsdag 31 oktober 2012

Böcker...



Köpte lite mer böcker idag...
  Om jag hade fått välja hade jag köpt hela butiken,
men man kan inte få allt...
De här är de jag och syrran tog:

Blameless av Gail Carriger
Tja, har man läst ettan och tvåan måste man ju köpa resten av böckerna....
Heartless av Gail Carriger
Timeless av Gail Carriger
Clockwork angel av Cassandra Clare
Hennes andra böcker är ju bra, och då måste man ju ge den här serien en chans.
Shadowheart av Tad Williams
Man kan ju inte skippa att köpa sista boken i den bästa serien som finns.
The complete novels of Jane Austen (Innehåller: Sense and Sensibility, Pride and Prejudice, Mansfield Park, Emma, Northanger Abbey, Persuasion, Lady Susan.)
Okej, jag har de flesta av hennes böcker på svenska, men jag har alltid velat läsa dem på engelska, så när jag såg att man kunde köpa alla hennes böcker för bara 178 kr så var jag tvungen. Jag har aldrig läsat Lady Susan, Mansfield Park eller Norhhanger Abbey förut, så det ska bli spännande.
Cloaked av Alex Flinn
Jag läste ju Beatles och älskade den, så jag har länge velat läsa en till bok av Alex Flinn.
Vindens namn av Patrick Rothfuss
Ingen aning vad det här är för bok, jag tog den helt slumpvis. Jag gillade omslaget och handlingen verkar ju spännande, så varför inte?
Nightshade av Andrea Cremer
Var syrran som tog den, men gärna för mig.... Många säger att den ska vara bra.
Liv och Lovisa av Emma Granholm
Syrran hade massa pengar kvar, och Iktoro (som är på besök) sade att den är bra så det var typ ett sista minuten val.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar