tisdag 19 mars 2013

Jag lovar och svär att...

Här kommer en liten lista på saker som jag MÅSTE hinna med under 2013...
Jag är nämligen så dålig på att hålla mina nyårslöften, men det kanske går bättre om jag skriver ned dem ... (=
Så.... Jag lovar och svär att jag ska:
  • Läsa Otherland 2 av Tad Williams, gud vad länge den har suttit i min bokhylla, jag måste verkligen läsa den!
  • Plugga ordentligt till alla prov, jag brukar inte ha några större problem med det, men det är lika bra att skriva det...
  • Skriva (minst) 50 sidor till på min bok, jag har varit alldeles för lat på senaste tiden, jag har typ kommit en sida på 3 månader, he he...
  • Sluta att vara otrevlig mot min syster
  • Läsa minst två böcker på engelska varje månad
  • Sluta med att ha mer än 10 olästa böcker i min bokhylla
  • Läsa Vampire Academy serien, jag har bara läst ettan och tvåan, och jag har så dåligt samvete...
  • Städa mitt rum oftare, det ser ut som ett bombnedslag!
  • Sluta att köpa nya böcker, trots att jag har massor av olästa i min bokhylla
  • Läsa resten av Svärdens Väktare serien, jag började att läsa den för typ två år sedan, och jag har fortfarande inte börjat på trean! (del 9 ska snart komma ut, hjälp...!)
  • Läsa de böckerna i Game of Thrones som har kommit ut (har fortfarande inte läst fyran och femman)
  • Bli en bättre människa...
Tja, jag tror att det var det viktigaste, jag kommer troligen inte att hålla allihopa, men, det är tanken som räknas, eller hur? (=

2 kommentarer: