onsdag 26 december 2012

God Jul!

God jul allihop!!!!!!!!!!!!!
     På julafton fick jag massor (eller, massor och massor...) av underbara böcker. Verkade faktiskt som om någon läste min önskelista i år... Men, här kommer en liten lista på vilka böcker jag (och min syrra) fick. Kanske inte kommer ihåg alla syrrans böcker...

  • The dirty streets of heaven av Tad Williams
  • Vindens namn del 2 av Patrick Rothfuss
  • En vis mans fruktan del 1 av Patrick Rothfuss (håller på att läsa den just nu)
  • En vis mans fruktan del 2 av Patrick Rothfuss
  • Rubinröd av Kerstin Gier (har precis läst klart den, recension kommer när jag orkar)
  • Coraline av Neil Gaiman
  • Foxfire av Joyce Carol Oates
  • Frost av Maggie Stiefvater
  • Havsmannen av Carl-Johan Vallgren
  • Miss Peregrines hem för besynnerliga barn av Ranson Riggs
 När jag tänker efter orkar jag inte skriva syrrans böcker också, he he...

Okej, det är tre recensioner som behöver skrivas, men ha lite tålamod så kommer det en snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar