söndag 9 september 2012

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Grattis mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Idag fyller jag 13...
 Jag uppvaktades på sängen och fick många underbara böcker plus en lapp där det stod vilka mamma och pappa hade beställt....
De här fick jag (och Karin):
  • Hämden av Reginald Hill
  • Mammut jägarna av Jean M Auel
  • Dykvinnan av Joyce Carol Oates
  • Där världen slutar av Philip Reeve
  • Nattens cirkus av Erin Morgenstern
  • Brotherband chronicles Book 1 The Outcast av John Flanagan
  • Incareron av Catherine Fisher
Här kommer en lista med böcker som väntas med posten:
  • The perks of being a wallflower
  • The fault in our stars
  • Mitt perfekta liv av Sarah Dessen
  • Reckless - levande skuggor av Cornelia Funke
  • Pandemorium av Laurence Oliver
  • Mary Barton av Elizabeth Gaskell
  • Dalen som dränktes av Reginald Hill
  • Klockan K av Agatha Christie
  • 4.50 från Paddington av Agatha Christie
  • Bertrams Hotel av Agatha Christie
  • Utflykt från tyst planet av C.S Lewis
  • The tenant of Wildfell Hall av Anne Bronté
  • Hästarnas dal av Jean M Auel
Nu blev ni väl avundsjuka?
Jag blev överlycklig när jag såg att vi hade fått Brotherband chronicels, det är en slags fortsättning på spejarens lärling fast den är en annan huvudperson, en skandier tydligen, hoppas att Erak är med...
Jag fick många underbara Agatha Christie som ska komma med posten, jag vet verkligen inte vad jag ska börja läsa...
Jag hade tänkt ta Brotherband cronicles men den har Karin redan tagit...
Har någon några tips om vilka jag ska börja med?

Jag måste skynda mig att läsa ut Emma...

6 kommentarer: